Aktsepteerimine

Standardne

Aga see ei ole veel kõik:). Siia juurde käib ka selle aksepteerimine, et praegu ma olengi selline. Aktsepteeringi tingimustega. Kinesioloogias on selle kohta hea lause:”Armastan ennast ka siis, kui minus on veel selline tunne või muster”. Ja mulle on nüüd selgeks saanud, et ükskõik mida ma tunnen või kuidas ma käitun, kõige olulisem on seda endale lihtsalt teadvustada. Nii kaua kuni ma teen asju teadvustamata ehk mingi alatealiku mustri järgi siis ma ei ela ju oma elu. Ma käitun kuidagi aga ma ei tee teadlikku valikut. Kui ma teadvustan endale, et näiteks hirmu tunde tõttu ma käitun mingi olukorras selliselt, siis tulevikus, kui ma leian ennast jälle sellisest olukorrast on mul võimalik endal otsustada kas ma lähen hirmuga kaasa või proovin sel korral midagi muud.

https://vilmarschiff.wixsite.com/origingong/single-post/2017/04/14/Aksepteerimine

Lisa kommentaar

