Standardne

Peagi ilmuvast uuest raamatust “Meie külluse rada” /Stella Shakti

Hingetasandi kokkulepped

Hingetasandil oleme me kõik omavahel ühenduses. Enne kehastumist maale oleme teinud teatavad lepingud ja kokkulepped, milliseid rolle me siin elus üheskoos läbi mängime. Uues energias on võimalik kõiki neid kokkuleppeid muuta ja ümber teha. Milline iganes on minu seni valitud suund, mul on võimalik end ümber häälestada läbi vastutuse võtmise ja uute valikute teostamise.
Igas eluhetkes on võimalik valida kas uus tegevus või uus suhtumine. Andestamine ja halastus on kiireim viis karma lahustamiseks ja endale seatud piirangute lahti laskmiseks. Kas olen valmis just täna astuma täielikult enda väesse, et luua enda reaalus uute kokkulepete alusel?
Valin tõe ja taipamise. Valin vabaduse, kaastunde ja kiire kohanemisvõime. Ma valin usaldada head ning asuda tegutsema vastavalt enda sisemisele juhatusele.
Ma valin just nende hingedega kohtumise ja koostöö, kellega on mul kokkulepe kohtuda mu kõrgeima potentsiaali kohaselt. Ma valin usaldada jumalikku ajastatust ja jumalikku juhatust läbi enda südame.
Ma valin anda vabaks hinged, kellega on mul rasked kokkulepped või ebameeldiv tunne koos olles. Ma luban kõigil minna mööda oma meeldimise rada ning saada endale tellitud õppetundide tarkuse. Ma õpin ennast ja teisi väestama, tõstma, kiitma ja nägema igas inimeses ja olukorras parimat, mis neis on. Süüdates pimeduses valguse, saab kõik valgeks. Nähes kõigis armastust ja suure vaimu kohalolekut, kaob vajadus inimlike piirangutega tegelemiseks. Kontrollimise ja hinnangute asemel suunan oma energia tagasi oma südamesse ja valin uue maailma loomise. Kui mu kaaslased soovivad liikuda minuga samas rütmis, võivad nad seda teha, ent ma ei suru ega sunni kedagi muutuma. See ongi minu enda muutmine – ma lõpetan muutmise tahtmise.
Ma olen nagu olen ja luban teisel olla nagu nemad on. Olen tões, siiruses ja aususes, seega saavad kõik kõige kiiremini edasi areneda.

Jumalikult tänult minus jumalikule tänule Sinus, jätkakem tões.

Lisa kommentaar

