Iga kord, kui mind tabab mingi negatiivne tunne, siis ma teadvustan, et see ongi ainult minu tunne.

Standardne

Sest siin Maa peal ei juhtu ühtki asja juhuslikult. Kõik, mis sinuga siin juhtub, selle oled sa ju eelnevalt kokku leppinud. Ja kui sa oled kokku leppinud, et see või too inimene peab sinus negatiivseid tundeid esile kutsuma, siis sa mõistad teda ja oled talle
pigem tänulik. Kui ma saan teada, et minus on nii palju negatiivsust sellepärast, et ma saaksin selle ringi teha, siis mida ja kellele on mul andeks anda?

http://m.elutark.delfi.ee/article.php?id=70546201

Lisa kommentaar

